Michael Čermák

Bachelor's thesis

Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.

Customer segmentation of Nej.cz s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá strategie segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. v rozdělení na teoretickou část, analytickou část a návrhovou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategický marketing, trh, proces segmentace zákazníků včetně podmínek, kritérií a přístupů k segmentaci, targeting, positioning a nákupní chování. Analytická část této práce představuje společnost Nej …more
Abstract:
The bachelor´s thesis examines the customer segmentation strategy of Nej.cz s.r.o. divided into theoretical part, analytical part and design part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, strategic marketing, market, customer segmentation process including conditions, criteria and approaches to segmentation, targeting, positioning and buying behaviour. The analytical part of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Daniela Vrtišková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON