Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. – Michael Čermák
Michael Čermák
Bachelor's thesis
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Customer segmentation of Nej.cz s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá strategie segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. v rozdělení na teoretickou část, analytickou část a návrhovou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategický marketing, trh, proces segmentace zákazníků včetně podmínek, kritérií a přístupů k segmentaci, targeting, positioning a nákupní chování. Analytická část této práce představuje společnost Nej …moreAbstract:
The bachelor´s thesis examines the customer segmentation strategy of Nej.cz s.r.o. divided into theoretical part, analytical part and design part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, strategic marketing, market, customer segmentation process including conditions, criteria and approaches to segmentation, targeting, positioning and buying behaviour. The analytical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová