Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb – Kateřina CAFOURKOVÁ
Kateřina CAFOURKOVÁ
Bakalářská práce
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Selected part of Pilsen Region from the visitors' point of view - satisfaction, service quality
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost a kvalitu služeb ve vybrané oblasti Plzeňského kraje, konktrétně oblast Šumavy. Cílem bakalářské práce je realizovat výzkum, analyzovat zjištěná data, sestavit profil typického návštěvníka vybrané části Šumavy a vytvořit návrhy a opatření, které by mohly vést ke zlepšení spokojenosti a kvality služeb ve sledované oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on satisfaction and quality of services in a selected area of the Pilsen region, specifically the Šumava region. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The aim of the bachelor's thesis is to carry out research, analyze data, compile a profile of a typical visitor of a selected part of Šumava and create proposals and measures that could lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAFOURKOVÁ, Kateřina. \textit{Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qm0a3/.
Jak správně citovat práci
CAFOURKOVÁ, Kateřina. Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Martina NEČASOVÁ -
Vliv počasí na spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě
Ivana Hornová -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Lipensko)
Tereza BEZKOČKOVÁ -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost návštěvníků a kvalita destinace cestovního ruchu
Denisa Kacetlová -
Spokojenost návštěvníků v historickém centru Botanicus
Pavla Semecká -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Loajalita a spokojenost návštěvníků kulturních akcí ve vybraném regionu
Marika Machačová