Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb – Kateřina CAFOURKOVÁ
Kateřina CAFOURKOVÁ
Bachelor's thesis
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Selected part of Pilsen Region from the visitors' point of view - satisfaction, service quality
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost a kvalitu služeb ve vybrané oblasti Plzeňského kraje, konktrétně oblast Šumavy. Cílem bakalářské práce je realizovat výzkum, analyzovat zjištěná data, sestavit profil typického návštěvníka vybrané části Šumavy a vytvořit návrhy a opatření, které by mohly vést ke zlepšení spokojenosti a kvality služeb ve sledované oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on satisfaction and quality of services in a selected area of the Pilsen region, specifically the Šumava region. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The aim of the bachelor's thesis is to carry out research, analyze data, compile a profile of a typical visitor of a selected part of Šumava and create proposals and measures that could lead …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAFOURKOVÁ, Kateřina. \textit{Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8qm0a3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CAFOURKOVÁ, Kateřina. Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Martina NEČASOVÁ -
Vliv počasí na spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě
Ivana Hornová -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Lipensko)
Tereza BEZKOČKOVÁ -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost návštěvníků a kvalita destinace cestovního ruchu
Denisa Kacetlová -
Spokojenost návštěvníků v historickém centru Botanicus
Pavla Semecká -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Loajalita a spokojenost návštěvníků kulturních akcí ve vybraném regionu
Marika Machačová