Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností – Mgr. Sabina Trčková
Mgr. Sabina Trčková
Master's thesis
Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností
Teaching aid as a means of using interdisciplinary relations between mathematics and handwork
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit soubor učebních pomůcek, které jsou využitelné ve výuce matematiky na prvním stupni základní školy a které si žáci mohou sami vyrobit v pracovních činnostech. V teoretické části jsou popsány didaktické prostředky podle jejich zpracování v odborné literatuře, a také z pohledu každodenní praxe na základní škole. Práce se zabývá manipulativními činnostmi a kognitivním …moreAbstract:
The aim of his dissertation is creation of a set of learning tools, which will be used in teaching mathematics in primary school levels, and which the pupils can make themselves in the arts and crafts lessons. The theoretical part describes the didactic devices according to their description in specialised litearature, and according to their everyday practical use in primary school as well. The dissertation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lhmva/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2021
- Supervisor: Mgr. Eva Nováková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRČKOVÁ, Sabina. \textit{Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8qo3tr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Učební pomůcka – Využití taktilních čidel v technice
Marek Brouček -
Učební pomůcky ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací
Tereza KUMPRECHTOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná