Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností – Mgr. Sabina Trčková
Mgr. Sabina Trčková
Diplomová práce
Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností
Teaching aid as a means of using interdisciplinary relations between mathematics and handwork
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit soubor učebních pomůcek, které jsou využitelné ve výuce matematiky na prvním stupni základní školy a které si žáci mohou sami vyrobit v pracovních činnostech. V teoretické části jsou popsány didaktické prostředky podle jejich zpracování v odborné literatuře, a také z pohledu každodenní praxe na základní škole. Práce se zabývá manipulativními činnostmi a kognitivním …víceAbstract:
The aim of his dissertation is creation of a set of learning tools, which will be used in teaching mathematics in primary school levels, and which the pupils can make themselves in the arts and crafts lessons. The theoretical part describes the didactic devices according to their description in specialised litearature, and according to their everyday practical use in primary school as well. The dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lhmva/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRČKOVÁ, Sabina. \textit{Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qo3tr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Učební pomůcka – Využití taktilních čidel v technice
Marek Brouček -
Učební pomůcky ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací
Tereza KUMPRECHTOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná