Michaela Polášková

Diplomová práce

Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta

Reading Literacy in the conditions of student's approbation subjects.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností. V teoretické části jsou definovány a popsány pojmy gramotnost, čtenářská gramotnost, funkčnígramotnost a souvislost mezi nimi. V práci jsou uvedeny aspekty, složky a vlivy čtenářské gramotnosti na další vzdělávání. Jsou uvedeny výsledky českých žákův mezinárodních průzkumech především čtenářské gramotnosti PISA a jejich dopad na české školství. Součástí …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with reading literacy. The theoretical part defines and describes terms literacy, reading literacy, functional literacy and the relationships between them. This essay specifies the aspects, components and effects of reading literacy in education. This Thesis also presents the results of Czech pupils in the international survey of reading literacy PISA and their impact on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM11

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
  • Vedoucí: Jana Doležalová
  • Oponent: Irena Loudová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka