Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta – Michaela Polášková
Michaela Polášková
Master's thesis
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Reading Literacy in the conditions of student's approbation subjects.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností. V teoretické části jsou definovány a popsány pojmy gramotnost, čtenářská gramotnost, funkčnígramotnost a souvislost mezi nimi. V práci jsou uvedeny aspekty, složky a vlivy čtenářské gramotnosti na další vzdělávání. Jsou uvedeny výsledky českých žákův mezinárodních průzkumech především čtenářské gramotnosti PISA a jejich dopad na české školství. Součástí …moreAbstract:
This Diploma Thesis deals with reading literacy. The theoretical part defines and describes terms literacy, reading literacy, functional literacy and the relationships between them. This essay specifies the aspects, components and effects of reading literacy in education. This Thesis also presents the results of Czech pupils in the international survey of reading literacy PISA and their impact on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM11
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2009
- Supervisor: Jana Doležalová
- Reader: Irena Loudová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠKOVÁ, Michaela. \textit{Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8qyn7x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ