Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma – Stella Kotykova
Stella Kotykova
Bachelor's thesis
Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma
The Portfolio Analysis of Emil Olivík - Heřma Company Selected Products
Abstract:
Bakalářská práce bude zaměřená na analýzu portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Tato bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde vhodnou literaturou bude vysvětlen pojem marketing, produkt a další potřebné poznatky ke zpracování praktické části. V praktické části bude zpracovaná analýza prodejných a neprodejných vybraných výrobků. Použitím matice GE bude zhodnocené …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on portfolio analysis of selected products by Emil Olivík Heřma Company. The bachelor thesis consists two parts. The first part is theoretical where by appropriate literature is explain terms as marketing, product and other necessary knowledges which are important for a practical part. In the practical part is made analysis of salable and unsalable selected products. By using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTYKOVA, Stella. \textit{Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8qyquz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kotykova, Stella. Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Fůze společností T - Mobile a T - Systems, nová organizační struktura a SWOT analýza produktového portfolia
Petr Letocha -
Cash-flow portfolia projektů a diversifikace celkového portfolia
Kateřina Pikalová -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková -
Analýza výrobkového portfolia u zvolené firmy
Lucie Bobrovská -
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Zuzana Bláhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Bankovní úvěrové produkty - analýza úvěrových produktů. GE Money bank, a.s. a Komerční Banky, a.s. situace na trhu v ČR
Lukáš Vodička