Nikola Novosadová

Bachelor's thesis

Online marketingová stratégia vybranej firmy

Online marketingová strategie vybrané firmy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou strategií na příkladu portálu VímVíc.cz. Cílem práce je zhodnocení online marketingových aktivit a online marketingové strategie firmy s následným návrhem konkrétních doporučení pro zvýšení její efektivity. První kapitola práce se zaměřuje na definování samotného online marketingu a jeho významu. Přichází také s detailním popisem jednotlivých online marketingových …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to online marketing strategy in selected Czech company VímVíc.cz. The aim of thesis is to evaluate online marketing activities and online marketing strategy of the company and consequently deliver specific recommendations for increasing its effectiveness. The first chapter is focused on defining online marketing itself and its importance. It also describes particular …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá online marketingovou stratégiou na príklade portálu VímVíc.cz. Cieľom práce je zhodnotenie online marketingových aktivít a online marketingovej stratégie firmy s následným návrhom konkrétnych odporúčaní pre zvýšenie jej efektivity. Prvá kapitola práce sa zameriava na definovanie samotného online marketingu a jeho významu. Prichádza tiež s detailným popisom jednotlivých online …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2019
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76042