K problematice připravenosti učitelů k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách – Markéta BĚLINOVÁ
Markéta BĚLINOVÁ
Diplomová práce
K problematice připravenosti učitelů k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách
The issue of teachers' preparedness for inclusive education in primary schools
Anotace:
Diplomová práce bude zaměřena na problematiku projevů učitelů podporujících inkluzivní prostředí škol. Cílem práce bude vymezení těchto projevů včetně výukových metod, které přispívají k inkluzivnímu charakteru vzdělávání. Výzkumným problémem bude zjistit souvislost mezi situačními projevy učitelů a jimi proklamovaným postojem k inkluzi na vybraných základních školách. Teoretická východiska práce budou …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the attitude of teachers supporting an inclusive school environment. The aim of this diploma thesis is to determine those stances including teaching methods, which contribute to inclusive character of education. The research focusses on finding coherence between teachers' expressions and their proclaimed attitude toward inclusion in selected elementary schools. Theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚLINOVÁ, Markéta. \textit{K problematice připravenosti učitelů k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8r0oje/.
Jak správně citovat práci
BĚLINOVÁ, Markéta. K problematice připravenosti učitelů k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ