Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu – Julija Stefjuk
Julija Stefjuk
Diplomová práce
Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu
Social media and its influence on tourism
Anotace:
Diplomová práce s názvem Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu se zaměřuje na praktické využití teorie marketingu sociálních médií a její aplikace na situaci cestovní kanceláře Blue Style. Cílem práce bylo shrnout teoretické poznatky důležité pro pochopení marketingového využití sociálních médií a influencer marketingu, dále realizovat výzkum zaměřený na kupní chování zákazníků cestovní …víceAbstract:
This diploma thesis, titled Social media and its influence on tourism, focuses on the practical use of the theory of social media marketing and its application in the situation of the travel agency Blue Style. The aim of this thesis is to summarize theoretical knowledge important for understanding the marketing use of social media and influencer marketing, to carry out research focused on consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová