Využití skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu – Bc. Eva Domjenová
Bc. Eva Domjenová
Bachelor's thesis
Využití skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
Use of focus group discussions in market research
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Představuje historii a vývoj kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Přibližuje současnou problematiku výzkumu trhu. Jsou zde zmíněny názory odborníků, zabývá se skupinovými rozhovory, metodami a dotazovacími technikami. Segmentace zákazníků, psychologické metody, vliv reklamy na zákazníky, to je další téma této práce …moreAbstract:
This Bachelor’s honours paper is devoted to the topic of group interviews in market surveys. It presents the history and development of quantitative and qualitative surveys and explains the present market survey issues. The opinions of experts are mentioned, and the work is concerned with group interviews, methods, and inquiry techniques. Customer segmentation, psychological methods, and the impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u7lq5/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Motivační rozhovor jako nástroj podpory zaměstnanců v neziskových organizacích
Aneta Prášilová -
Vybrané metody přípravy environmentálně - osvětových kampaní v práci českých neziskových organizací
Zuzana Balounová -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Nowcasting nezaměstnanosti pomocí dat se smíšenou frekvencí za využití Google Trends dat.
Tereza Singerová -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová -
Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu
Jakub Janovský -
Alternativní formy zaměstnávání jako důsledek aktuálního stavu na trhu práce
Petr Bednář