Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku – Iveta ŠPUNDOVÁ
Iveta ŠPUNDOVÁ
Master's thesis
Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku
Cooperation between the village school and the library as a mean of education of the reading of primary school children
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá vymezením základní terminologie čtenářské gramotnosti, dále výzkumům čtenářství v ČR, zabývá se ukotvením čtenářské gramotnosti v RVP ZV a věnuje se problematice a podpoře čtenářské gramotnosti v ČR. Praktická část se zabývá podporou čtenářství v rámci regionu a popisuje konkrétní realizace navrhovaných aktivit pro spolupráci škol s knihovnami. V této …moreAbstract:
This thesis deals with the definition of the basic terminology of reading literacy, reading research in the Czech Republic, anchoring reading literacy in the RVP ZV and follows up the support of reading literacy in the Czech Republic. The practical part deals with the support of readership within the region and describes the concrete implementation of the proposed activities for the cooperation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Polák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPUNDOVÁ, Iveta. \textit{Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8rehcm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠPUNDOVÁ, Iveta. Spolupráce malotřídní školy a knihovny jako prostředek výchovy ke čtenářství dětí mladšího školního věku . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Podpora čtenářské gramotnosti dětí ve věkové kategorii 10-11 let na příkladu Knihovny města Ostravy
Anna Spáčilová -
Podpora čtenářské gramotnosti se zaměřením na problematické hlásky u dětí předškolního a mladšího školního věku
Nikola Havlová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Podpora čtenářské gramotnosti ve výuce anglického jazyka
Anna Králová -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Problematika čtenářství a čtenářské gramotnosti na středních školách
Martina Záplatová -
Recepce čtenářství středoškoláků
Tereza Kunická
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights