Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání – Adéla ŠANGALOVÁ
Adéla ŠANGALOVÁ
Master's thesis
Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání
Garden in Kindergarten as a Place for Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zahradou mateřské školy jakožto místem pro vzdělávání. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizována současná mateřská škola a její organizační formy. Dále je zde definován pojem školní zahrada, prostorové podmínky a materiální vybavení zahrady mateřské školy a význam zahrady pro vzdělávání dětí předškolního věku. V teoretické části …moreAbstract:
This thesis focuses on the concept of a preschool garden as a place for education. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines preschool and its organizational forms. It also defines the concept of a preschool garden, the space, the equipment and the importance of this garden for educating preschool children. The theoretical part also focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠANGALOVÁ, Adéla. Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Zapojování dětí učitelkou do didakticky zacílených činností
Nikola ŠTEFKOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ