Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání – Adéla ŠANGALOVÁ
Adéla ŠANGALOVÁ
Master's thesis
Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání
Garden in Kindergarten as a Place for Education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zahradou mateřské školy jakožto místem pro vzdělávání. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizována současná mateřská škola a její organizační formy. Dále je zde definován pojem školní zahrada, prostorové podmínky a materiální vybavení zahrady mateřské školy a význam zahrady pro vzdělávání dětí předškolního věku. V teoretické části …viacAbstract:
This thesis focuses on the concept of a preschool garden as a place for education. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines preschool and its organizational forms. It also defines the concept of a preschool garden, the space, the equipment and the importance of this garden for educating preschool children. The theoretical part also focuses on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedúci: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠANGALOVÁ, Adéla. Zahrada mateřské školy jako místo pro vzdělávání. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Práce na příbuzné téma
-
Zapojování dětí učitelkou do didakticky zacílených činností
Nikola ŠTEFKOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ