Linda Křídlová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti

The corporation marketing strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané letecké společnosti. Teoretická část je zaměřena na analýzu současného stavu letecké dopravy a věnuje se také popisu jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingové strategie společnosti Singapore Airlines. Součástí jsou také změny, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků.
Abstract:
This thesis aims to examine the current situation of the selected airline corporation. The theoretical part elaborates on the current state of air transportation and describes common marketing tools. The practical part analyses particular marketing strategies of the Singapore Airlines corporation. This effort leads to a proposal of changes that will lead to more customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON