Linda Křídlová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti
The corporation marketing strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané letecké společnosti. Teoretická část je zaměřena na analýzu současného stavu letecké dopravy a věnuje se také popisu jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingové strategie společnosti Singapore Airlines. Součástí jsou také změny, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků.Abstract:
This thesis aims to examine the current situation of the selected airline corporation. The theoretical part elaborates on the current state of air transportation and describes common marketing tools. The practical part analyses particular marketing strategies of the Singapore Airlines corporation. This effort leads to a proposal of changes that will lead to more customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová