Projektové vyučování a jeho aplikace v praxi – Ing. Gabriela Lenderová
Ing. Gabriela Lenderová
absolventská práce studenta CŽV
Projektové vyučování a jeho aplikace v praxi
Project method and its application in practice
Anotácia:
Projektová výuka je styl vyučování, ve kterém je určený cíl, projekt. Projekt probíhá ve vymezeném časovém úseku a vytváří takové situace, v nichž žáci musí projevit vlastní iniciativu, nápad a ambice. Průběh projektu i jeho výsledky jsou vždy hodnoceny jak žáky, tak učitelem. Často bývají projekty spojeny s reálným životem, kdy žáci musí řešit opravdové problémy a projektová výuka je velmi dobře připraví …viacAbstract:
Project teaching is the style of teaching in which the goal is determined like a project. The project takes place in a defined time frame and creates situations in which students have to show their own initiative, idea and ambition. The course of the project and its results are always evaluated by both, students and teacher. Projects are associated with real life very often, where students have to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENDEROVÁ, Gabriela. \textit{Projektové vyučování a jeho aplikace v praxi}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institute of Education and Communication. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ry6rp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and Communicationceloživotní / odbor:
Extension course / Study for Teaching Vocational Subjects
Práce na příbuzné téma
-
International students' motivation to become teachers and to pursue their teacher qualification at Masaryk University.
Gonul Topdag -
Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Lucie Slováčková -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Prevence stresu a psychotraumat žáků a učitelů na základních a středních školách
Eva Reinerová -
Možnosti rozvoje a vzdělávání pedagogů a jejich dopad na výukový proces ve vybrané škole
Marek Slaný -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů a žáků k jejich vzájemnému vystupování a působení na sociálních sítích
Aneta JURÁŠOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer
Názov
Vložil
Vložené
Práva