Posouzení marketingového mixu společnosti INTERSNACK a. s. – Yuliya Niziulka
Yuliya Niziulka
Bachelor's thesis
Posouzení marketingového mixu společnosti INTERSNACK a. s.
Marketing mix evaluation of INTERSNACK JSC
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu společnosti INTERSNACK a. s. Teoretická část se zabývá problematikou marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části práce jsou podrobně charakterizovány jednotlivé nástroje marketingového mixu vybraného podniku. Následně je proveden markentingový výzkum pomocí on-line dotazníkového šetření, které je určeno pro …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing mix of the company INTERSNACK JSC. The theoretical part deals with issues of marketing, marketing mix, and marketing research. The practical part of the work is characterized in detail by the various tools of the marketing mix of the selected company. Subsequently, marketing research is carried out using an online questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Návrh motivačního systému ve zvolené organizaci
Hedvika Mládková -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 8ryl7b 8ryl7b/2
2. 12. 2021