Ing. Soňa Plačková

Bachelor's thesis

Sociální marketing

Social marketing
Abstract:
Bakalářská práce předkládá charakteristiku sociálního marketingu jako soustavu integrovaných marketingových metod, které vycházejí ze sociálně zaměřených teorií s cílem přimět lidi ke změně způsobu chování a jednání. Sociální marketing jako nástroj pro změnu lidských zvyklostí vychází z přístupu ve kterém se prolínají klasické marketingové prvky se znalostmi moderní sociální psychologie. Praktická …more
Abstract:
The bachelor’s thesis presents the characteristics of social marketing as a system of integrated marketing methods originating from socially oriented theories with the aim to make people change their behaviour and acting. Social marketing as a tool to affect people’s habits proceeds from the attitude which combines classical marketing elements and the knowledge of modern social psychology. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Marie Hamplová
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní