Prezidentská volba 2008: Analýza prvků politického marketingu v kampani Jana Švejnara – Mgr. Linda Kožušníková
Mgr. Linda Kožušníková
Bakalářská práce
Prezidentská volba 2008: Analýza prvků politického marketingu v kampani Jana Švejnara
The Presidential Elections 2008: the political marketing analysis of Jan Svejnar campaign
Anotace:
Práce se zaměřuje na prvky politického marketingu, které využil Jan Švejnar pro prezidentskou kampaň v roce 2008. Cílem práce je především definovat tyto použité prvky a odhalit důvody, proč se Švejnar rozhodl využít politický marketing v prostředí nepřímé volby prezidenta ČR. Text tedy sleduje jednotlivé kroky, pomocí kterých se z ne příliš známého ekonoma stal vážný kandidát na prezidentský úřad …víceAbstract:
This bachelor’s essay, drawn up as a case study, aims its attention to political marketing, which was used by Jan Švejnar in his presidential campaign in the year 2008. The objective is to define its elements and reveal the reasons why Švejnar decided to use some political marketing components in the context of indirect presidential vote in the Czech Republic. The text explores each phase which guided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ttabu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Vráblíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Přímá volba prezidenta ČR v letech 2013 a 2018
Lucie SEKEROVÁ -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing sdružení Mostečané Mostu
Jan Kříž -
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN