Mgr. Linda Kožušníková

Bakalářská práce

Prezidentská volba 2008: Analýza prvků politického marketingu v kampani Jana Švejnara

The Presidential Elections 2008: the political marketing analysis of Jan Svejnar campaign
Anotace:
Práce se zaměřuje na prvky politického marketingu, které využil Jan Švejnar pro prezidentskou kampaň v roce 2008. Cílem práce je především definovat tyto použité prvky a odhalit důvody, proč se Švejnar rozhodl využít politický marketing v prostředí nepřímé volby prezidenta ČR. Text tedy sleduje jednotlivé kroky, pomocí kterých se z ne příliš známého ekonoma stal vážný kandidát na prezidentský úřad …více
Abstract:
This bachelor’s essay, drawn up as a case study, aims its attention to political marketing, which was used by Jan Švejnar in his presidential campaign in the year 2008. The objective is to define its elements and reveal the reasons why Švejnar decided to use some political marketing components in the context of indirect presidential vote in the Czech Republic. The text explores each phase which guided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Kateřina Vráblíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie