Markéta Vrbíková

Bachelor's thesis

Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.

Brand awareness and customer satisfaction of MP Krásno, a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je pomocí provedení marketingového výzkumu zjistit, jaké je současné povědomí o značce Krásno a prověřit spokojenost jejich zákazníků. Na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout řešení pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je provedena literární rešerše děl českých i světových autorů zabývajících se marketingem …more
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to find out the current awareness of the Krásno brand by means of marketing research and to check the satisfaction of their customers. Based on the results of the research, design solutions to improve brand awareness and increase customer satisfaction. The theoretical part of the thesis is a literary search of works by Czech and international authors dealing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86696