Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s. – Markéta Vrbíková
Markéta Vrbíková
Bakalářská práce
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Brand awareness and customer satisfaction of MP Krásno, a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je pomocí provedení marketingového výzkumu zjistit, jaké je současné povědomí o značce Krásno a prověřit spokojenost jejich zákazníků. Na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout řešení pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je provedena literární rešerše děl českých i světových autorů zabývajících se marketingem …víceAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to find out the current awareness of the Krásno brand by means of marketing research and to check the satisfaction of their customers. Based on the results of the research, design solutions to improve brand awareness and increase customer satisfaction. The theoretical part of the thesis is a literary search of works by Czech and international authors dealing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová