Markéta Vrbíková

Bakalářská práce

Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.

Brand awareness and customer satisfaction of MP Krásno, a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je pomocí provedení marketingového výzkumu zjistit, jaké je současné povědomí o značce Krásno a prověřit spokojenost jejich zákazníků. Na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout řešení pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je provedena literární rešerše děl českých i světových autorů zabývajících se marketingem …více
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to find out the current awareness of the Krásno brand by means of marketing research and to check the satisfaction of their customers. Based on the results of the research, design solutions to improve brand awareness and increase customer satisfaction. The theoretical part of the thesis is a literary search of works by Czech and international authors dealing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86696