Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků – Bc. Tereza Vychopňová
Bc. Tereza Vychopňová
Master's thesis
Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků
Educational Approaches of Parents in Relation to Self-Concept of Students Achievements
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výchovnými přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáka. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením rodiny, výchovou v rodině a sebepojetím školní úspěšnosti žáka, konkrétně je pozornost věnována obecnému vymezení sebepojetí, ale také specifickému, a to ve vztahu k období dospívání. Empirická část se zabývá výchovným přístupům rodičů a sebepojetím školní …moreAbstract:
The thesis deals with the parent´s educational approaches in relation to self-concept of school student achievement. Theoretical framework introduces definition of family, education in the family and self-concept student achievement, particular attention is paid to the general definition of sel-concept as well as to specific definition, and all of this in relation to period of adolescence. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bgrl2/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Iva FILOUSOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.
Nikola MAŠKOVÁ -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Ilona Válková -
Sebepojetí školní úspěšnosti u dětí se specifickými poruchami učení.
Terezie HOUDKOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení
Veronika PODHAJSKÁ