Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ – Mgr. Klára Zatloukalová
Mgr. Klára Zatloukalová
Diplomová práce
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
3A-procedure in analysing students' cooperation in reading and writing instruction in 2nd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úrovní kvality spolupráce mezi žáky 2. ročníků základních škol v předmětu čtení a psaní. K analýze této úrovně využívá metodiku 3A. Práce se skládá z části teoretické a empirické. Teoretická část se zabývá východisky kvality ve vzdělávání, spoluprací, ukotvením výuky čtení a psaní v kurikulárních dokumentech. Je zde rovněž představena samotná metodika 3A – popis jejího vzniku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the level of quality of pupils´ cooperation in reading and writing instruction in the 2nd year of primary school. For analysis of this level of cooperation the 3A procedure has been used. The thesis has two parts – theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis deals with quality of education, with cooperation and with reading and writing in curriculum. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dwwrj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Migrace - jeden z konceptů geografického vzdělávání
Štěpán Míšek -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Vybrané přírodní složky Země - didaktické kazuistiky a jejich výukové situace
Eva VALVODOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výuky dějepisu a zeměpisu
Maxim Matula -
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný