Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci – Bc. Josef Andres
Bc. Josef Andres
Diplomová práce
Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
The Application of Artificial Intelligence in Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití umělé inteligence při tvorbě reklamních vizuálů pro marketingové kampaně. Jejím cílem je prozkoumat kvalitu výstupů text-to-image generátorů, jejich využitelnost pro tvorbu reklamních vizuálů a také efektivitu těchto vizuálů v rámci reálné marketingové kampaně. Pro plnohodnotné zodpovězení výzkumných otázek byly v průběhu práce realizovány dvě výzkumná …víceAbstract:
This master's thesis explores how artificial intelligence can be used to create advertising visuals for marketing campaigns. It aims to investigate the quality of the output of text-to-image generators, their usability for creating advertising visuals, and effectiveness of these visuals in a real marketing campaign. To completely answer the research questions, two research investigations were conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andres, Josef. Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
AI v online marketingové komunikaci
Zuzana Srdínková -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych -
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
Huong Giang Nguyenová -
Možnosti využití umělé inteligence v mezinárodní marketingové komunikaci
Markéta Průšová -
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Jakub Letrich -
Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy
Bohumil Sajner -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Využití umělé inteligence (AI) v oblasti řízení lidských zdrojů v odvětví výrobních podniků.
Šimon Kusý