Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko) – Kateřina Hirschová
Kateřina Hirschová
Diplomová práce
Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko)
Proposal of development of media agencies Knowlimits Group, Inc. by entering a new market (Slovakia)
Anotace:
HIRSCHOVÁ, Kateřina: Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko). [Diplomová práce] / Kateřina Hirschová -- Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská; Katedra marketingu. -- vedoucí práce: doc. Ing. Jana Boučková, CSc. Praha: VŠE, 2013. 81 s. Diplomová práce se věnuje možnosti mediální agentury vstoupit na slovenský trh. První …víceAbstract:
HIRSCHOVÁ, Kateřina: Proposal of development of media agencies Knowlimits Group, Inc. by entering a new market (Slovakia). [Thesis] / Kateřina Hirshová - University of Economics in Prague. Faculty of Business; Department of Marketing. - Supervisor: doc. Ing. Jana Boučková, PhD. Prague: University of Economics in Prague, 2013. 81p. This thesis deals with the possibility of a media agency to enter the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62338
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
Anna Syrovátková -
Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.
Pavel Hroch -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.
Natalia Shaposhnik