Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury – Bc. Martina Kovalová
Bc. Martina Kovalová
Diplomová práce
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Evaluation of cooperation of development company and advertising and marketing agency
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice komunikace developerských společností a dále jejich spolupráci s reklamní a marketingovou agenturou. Má za cíl představit využití marketingové komunikace v prezentaci developerských projektů, objasnit využití komunikačního mixu a jeho efektivnosti v komunikaci developerů a zjistit, jaký přínos může mít pro developera spolupráce s reklamní a marketingovou agenturou …víceAbstract:
The thesis is devoted to matters of communication in development companies and their cooperation with an advertising and marketing agency. It aims to introduce the use of marketing communication in the presentation of development projects, illustrating the use of communication mix and its effectiveness in developer’s communications and find out what contribution can working with an advertising and …víceKlíčová slova
Anketa Budování značky Developer Developerský projekt Internet Kampaň Klient Komunikační mix Kreativní koncept Marketingová komunikace Marketingový mix Marketingový průzkum Média Nové bydlení Nové trendy PR Reklamní a marketingová agentura Rezidenční bydlení Segmentace Sociologické šetření Strategie Výkonnostní marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna