Bc. Barbora Rusnáková
Bakalářská práce
Zákaznický zážitek
Customer experience
Abstract:
The subject of this thesis entitled “Customer experience” is analysis and evaluation of the current situation in the chose company with focus on customer satisfaction and loyalty, and the subsequent submission of the draft recommendations for improving the quality of services provided. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts and issues. The practical part deals with the analysis …víceAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce s názvom „Zákaznícky zážitok“ je analyzovanie a vyhodnotenie súčasného stavu zákazníckeho zážitku vo vybranom podniku so zameraním sa na spokojnosť a vernosť zákazníkov a následné predloženie návrhu doporučení na zlepšenie kvality poskytovaných služieb. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie problematiky a základných pojmov. Praktická časť sa zaoberá analýzou aktuálneho …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tkudn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová -
Kvalita gastronomických služieb v skúmanej oblasti
Peter Rajkovič -
Spirituálny film, kompetentný divák a jeho zážitok v kontexte psychológie
Marek Urban -
Prvý audiovizuálny zážitok
Alexandra Gojdičová