Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů – Sabina Králová
Sabina Králová
Master's thesis
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
A Good Cooperation Between the School and Family from the Perspective of Teachers and Parents
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spoluprací rodiny a školy v perspektivách rodičů a učitelů, kterou je možné označit jako dobrou. Teoretická část přináší sumarizaci poznatků o spolupráci, jejím modelům, formám, očekáváním obou aktérů, ale také sporným aspektům a limitům, které do spolupráce vstupují. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké jsou představy rodičů a učitelů o …moreAbstract:
This thesis explores cooperation between school and family from a perspective of teachers and parents which we can perceive as prosperous. In the theoretical part author addresses summary of findings regarding cooperation and its models, forms and expectations of both parties, nevertheless contradictory aspects and boundaries which are part of cooperation. The second part of thesis includes research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Králová, Sabina. Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů
Petra Varaďová -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Přechod žáka prvního stupně ZŠ z alternativního způsobu vzdělávání do tradičního školského systému v ČR
Dana Holasová -
Zkušenosti učitelů prvního stupně běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára POPPOVÁ