Bc. Kamila Jánská

Master's thesis

Vliv emocionality reklamy na dlouhodobou paměť recipienta

The influence of advertising emotionality on recipient’s long-term memory
Abstract:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a s tím související problematikou. Celá tato věda se zabývá emocemi, které jsou velmi důležité pro zjištění zákazníkova přání, potřeb a rozhodnutí. Dále je popisován nervový systém a mozek, které jsou hlavním předmětem tohoto marketingového přístupu. Popisovány jsou také psychologické procesy spotřebitele, které souvisí se zpracováním a vnímáním reklamního …more
Abstract:
This thesis is deals with neuromarketing and related issues. The whole science of neuromarketing includes emotions, which are very important for finding out the customer´s wishes, needs and decisions, the nervous system itself and the brain, which are the main subjects of this marketing form. There are described also the psychological processes of the consumer, which are related to processing and perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication