Bc. Kateřina Luxová

Master's thesis

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok

Proposal of marketing communication strategy for TikTok of the Moravian Gallery in Brno
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá současnými marketingovými komunikačními trendy a strategiemi platformy TikTok, a to v souvislosti s Moravskou galerií. Veřejná kulturní instituce má za cíl zaměřit se v rámci své komunikační strategie na efektivní oslovení mladého publika, respektive tzv. generace Z. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje obecnému pojetí online marketingu a …more
Abstract:
The master's thesis deals with current marketing communication trends and strategies of the TikTok platform in the context of the Moravian Gallery. The public cultural institution aims to focus its communication strategy on effectively reaching a young audience, or the so-called Generation Z. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the general concept of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2023
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta