Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Petra Syrová
Bc. Petra Syrová
Master's thesis
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení situace vybraného podniku a jeho pozice na trhu pomocí marketingových analýz. K dosažení hlavního cíle jsou použity dostupné a vhodné marketingové analýzy, týkající se jak vnitřního prostředí podniku, tak jeho okolí. Dále je proveden kvantitativní průzkum pomocí dotazníkového šetření týkající se prověření spokojenosti zákazníků, personálu a externích pracovnic …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the economic situation of the chosen company and its position on the market through marketing analysis. To achieve this goal available and appropriate marketing analysis of inner and outer company environment is being used. Furthermore quantitative research is done through questionnaires about customer, staff and club members satisfactory levels with a given …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bze7z/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava