Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků – Bc. Eva Mertová
Bc. Eva Mertová
Master's thesis
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Blended learning as a tool for development of digital competencies of educators
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem blended learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. Teoretická část je zaměřena na deskripci blended learningu, inovativního přístupu ke vzdělávání, a ukazuje jeho využití v různých typech vzdělávání. Dále je v textu rozpracována problematika vzdělávání dospělých v kontextu technologií a jsou nastíněny možnosti návrhu výuky s využitím ICT. Významný prostor …viacAbstract:
The master thesis deals with blended learning in continuing education of teachers. Theoretical part explains the concept of blended learning in details, introduces this concept as innovative approach to education and discusses examples of blended learning used in different kinds of learning environments. Next section is focused on adult education in the context of information and communication technologies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t2mvu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
- Vedúci: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v prostředí střední školy z pohledu motivace
Jana Obermanová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků mateřských škol
Barbora Kurečková -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách
Zdeňka Täuberová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jiří Kryčer -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti poruch autistického spektra
Pavla Vaňková -
Sebereflexe, supervize a další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jana Karasová -
Sebeúčinnost učitelů v kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Lucie Fruhwirtová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol
Karla Bezděková