Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování – Pavel Tvrzník
Pavel Tvrzník
Master's thesis
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Board Games and Puzzles as Motivation in Algorithmization and Programming Education
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na deskové hry a hlavolamy a jejich využití k motivaci žáků při výuce algoritmizace a programování. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V rámci teoretické části je nejprve stručně popsána současná situace v oblasti výuky programování na českých školách. Poté je představen dětský programovací jazyk Scratch. Dále je nahlédnuto do historie významných …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on board games and puzzles and their use in motivating students during algorithmization and programming education. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, current state of programming education at Czech schools is briefly described. Then children’s programming language called Scratch is introduced. After that, it continues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6151
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2020
- Supervisor: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Voborník, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TVRZNÍK, Pavel. \textit{Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8unsg8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - informatika, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Diferenciované učební úlohy pro výuku informatiky
Radim HECZKO -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Vybrané příklady k výuce nové informatiky na základních školách
Zdeněk Vrbík -
Implementace prototypu deskové hry Souboj živlů
Dmytro Holubyev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
18/2/2020
18/2/2020