Nikola Poláchová

Master's thesis

Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu

Analysis of brand strategic direction of Le Chaton on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o strategickém řízení značky, přesněji o jejím strategickém plánování v rámci prémiového segmentu trhu s módními produkty, specificky trhu se spodním prádlem v České republice. Uvažovanou značkou je značka prodejce, jsou proto analyzovány i značky výrobců produktů, které prodejce nabízí. Nosnou částí práce je strategická analýza a formulace strategie, tzn. definování cílové …more
Abstract:
The diploma thesis analyzes strategic directions of brands, specifically strategic planning within the premium fashion segment (lingerie) in the Czech Republic. The analyzed brand is a re-seller, product brands are thus investigated as well to provide a concise picture. The main part of the thesis is a strategic analysis followed by the formulation of a strategy, meaning the definition of target groups …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 5. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lucie Čámská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57298