Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu – Nikola Poláchová
Nikola Poláchová
Diplomová práce
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
Analysis of brand strategic direction of Le Chaton on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o strategickém řízení značky, přesněji o jejím strategickém plánování v rámci prémiového segmentu trhu s módními produkty, specificky trhu se spodním prádlem v České republice. Uvažovanou značkou je značka prodejce, jsou proto analyzovány i značky výrobců produktů, které prodejce nabízí. Nosnou částí práce je strategická analýza a formulace strategie, tzn. definování cílové …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes strategic directions of brands, specifically strategic planning within the premium fashion segment (lingerie) in the Czech Republic. The analyzed brand is a re-seller, product brands are thus investigated as well to provide a concise picture. The main part of the thesis is a strategic analysis followed by the formulation of a strategy, meaning the definition of target groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucie Čámská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Strategické plánování
Michal Jiřík -
Budování značky zaměstnavatele
Darina Podlenová -
Vědomé budování a percepce značky Kofola
Martin Láník -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu
Jana Cjura -
Analýza tuzemského trhu se spodním prádlem
Tomáš Sládek -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova