Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů) – Kristýna Crkvová
Kristýna Crkvová
Bakalářská práce
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Modern marketing communication tools (evaluation the effectiveness of selected tools)
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace její komunikační nástroje ve vybrané společnosti. V teoretické části budou popsány základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude charakterizována vybraná společnost, konkrétně MONETA Money Bank, a.s., dále bude provedena analýza marketingové komunikace ve zmiňované …víceAbstract:
The main topic of the bachelor thesis is marketing communication and its communication tools in a selected company. The theoretical part will describe the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication tools. The practical part will characterize the selected company, particular in MONETA Money Bank, a.s., afterwards will also analyze the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xx3xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek