Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů) – Kristýna Crkvová
Kristýna Crkvová
Bachelor's thesis
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Modern marketing communication tools (evaluation the effectiveness of selected tools)
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace její komunikační nástroje ve vybrané společnosti. V teoretické části budou popsány základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude charakterizována vybraná společnost, konkrétně MONETA Money Bank, a.s., dále bude provedena analýza marketingové komunikace ve zmiňované …moreAbstract:
The main topic of the bachelor thesis is marketing communication and its communication tools in a selected company. The theoretical part will describe the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication tools. The practical part will characterize the selected company, particular in MONETA Money Bank, a.s., afterwards will also analyze the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xx3xw/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CRKVOVÁ, Kristýna. \textit{Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8uo671/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek