Výuka dějepisu na základní škole praktické prostřednictvím prvků a metod dramatické výchovy – Mgr. Lenka Helemíková
Mgr. Lenka Helemíková
Diplomová práce
Výuka dějepisu na základní škole praktické prostřednictvím prvků a metod dramatické výchovy
History Education Using Drama at Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabililties
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití metod a prvků dramatické výchovy při výuce dějepisu na základní škole praktické. Teoretická část se člení na tři základní kapitoly. V první se máme možnost seznámit s prostředím základní školy praktické. Kapitola rozkrývá specifika žáka této školy, charakterizuje učitele a prostředí školy. Druhá kapitola nás uvádí do problematiky dramatické výchovy. Jejích …víceAbstract:
The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter provides basic information on primary schools for pupils with MID. It focuses on the character of their pupils, teachers and environment. The second chapter introduces the topic of drama in education, its terminology, methods, principles and function. The empirical part of the work provides an analysis of history lessons at primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hxb1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Helena Vaďurová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifikace problémů žáků 2. stupně základní školy s dyslexií při práci s textem
Michaela Hlaváčková -
Specifikace atletických her a dovedností u dětí mladšího školního věku s diabetes mellitus
Jan NOVÁK -
Specifikace komunikace mezi učitelem a žákem v prostředí církevní školy
Anežka ŽILINSKÁ -
Metody výuky násobení na základní škole praktické
Klára Přikrylová -
Využití metody Sfumato na základní škole praktické
Veronika Majkútová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Využití projektové metody v rámci edukace žáků v základní škole praktické
Helena Bartoňová -
Inovativní metody při výuce společenskovědních témat na středních odborných školách
Daniela Součková