Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol – Bc. Sandra Maitahová
Bc. Sandra Maitahová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Marketing survey of the consumer market - case dance schools
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost mladých lidí s kvalitou kurzů a výukou ve vybraných tanečních školách v Praze, které vyučují hip hop a street dance. Dílčím cílem je určit, zda je podle respondentů dostatečný počet tanečních škol, které se na tento taneční styl zaměřují. Cílovou skupinou šetření jsou mladí lidé ve věku od 15 do 30 let. Za základní nástroj hodnocení považuji sběr a analýzu …viacAbstract:
The aim of this work is to find young people's satisfaction with the quality of courses and teaching dance schools in Prague, who teach hip hop and street dance. A sub-goal is to determine whether respondents think there is a sufficient number of dance schools to teach this dance style. The target group of this survey are young people aged 15 to 30 years. As the basic tool for the evaluation I have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mikau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
An overview of methods used in research of lying
Filip Otřel -
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást