Marketingový plán firmy Laktos, a. s. – Jana PROŠKOVÁ
Jana PROŠKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy Laktos, a. s.
Marketing plan of Laktos, a. s.
Anotace:
Tato práce se věnuje popsání základních pojmů z marketingu a marketingového plánování. Dále také aplikací těchto teoretických poznatků do praxe.Abstract:
This work deals with describing the basic concepts of marketing and marketing plan, and furthermore also deals with application of theoretical knowledge into practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROŠKOVÁ, Jana. Marketingový plán firmy Laktos, a. s.. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business Plan of an electronics repair shop
Adam Homolka -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Analýza naplňování cílů Akčního plánu zlepšování kvality ovzduší Brno
Alžbeta Fabríciová -
Společenská odpovědnost a udržitelnost - akční plán
Silvie Komárková -
Analýza zásob a tvorba akčního plánu jejich snížení ve vybrané FMCG společnosti
Ondřej Novák -
Komparativní analýza Národních akčních plánů vypracovaných jako modus pro implementace Rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1325 v Bosně a Hercegovině a v Srbsku
Draginja Vlk