Bc. Anita Šálková

Diplomová práce

Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu

The success of the Spolu coalition in the 2021 elections and selected political marketing tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na identifikaci klíčových faktorů, které přispěly k volebnímu úspěchu koalice SPOLU (složenou z ODS, TOP 09 a KDU-ČSL) ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2021. Věnuje se vybraným nástrojům politického marketingu a zkoumá vliv strategie segmentace, targetingu a positioningu na volební úspěch koalice SPOLU. Práce využívá dat z výzkumů …více
Abstract:
This thesis focuses on identifying the key factors that contributed to the electoral success of the SPOLU coalition (comprising ODS, TOP 09, and KDU-ČSL) in the 2021 Czech Chamber of Deputies elections. It examines selected political marketing tools and explores the impact of segmentation, targeting, and positioning strategies on the electoral success of the SPOLU coalition. The thesis utilizes data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Daniel Kunštát, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola CEVRO