Využití Integrované tematické výuky v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. et Bc. Jana Zelená
Bc. et Bc. Jana Zelená
Master's thesis
Využití Integrované tematické výuky v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Utilization of Integrated Thematic Instruction in the context of sectional topic Multicultural Education in the education of pupils with mild intellectual disability
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím integrované tematické výuky při vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, konkrétně jejím přínosem při realizaci průřezového tématu Multikulturní výchova. Tomuto tématu se věnuje výzkumná část práce. Předcházející kapitoly jsou teoretické. První kapitola seznamuje s termínem mentální postižení, jeho etiologií, klasifikací a speciálně pedagogickou diagnostikou …viacAbstract:
The thesis deals with utilization of the Integrated Thematic Instruction in the education of pupils with mild intellectual disabilities, specifically with its contribution to realization of the sectional topic of the Multicultural Education. The research part is dedicated to this subject. The previous chapters are theoretical. The first chapter introduces the term intellectual disability, its etiology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uulmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENÁ, Jana. \textit{Využití Integrované tematické výuky v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8v7lm5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ