Mgr. Bc. Michaela Vozárová
Bakalářská práce
Čeština blogu
Czech of Blog
Anotace:
Cílem naší práce je přispět k poznání skutečného stavu aktivního užívání češtiny v textech specifického typu písemné komunikace – blogu. Teoretickým východiskem je znalost stratifikace současné češtiny a celkové jazykové situace, jež dává pro jednotlivé typy komunikace limity pro užití jazykových prostředků. K rozboru byly vybrány dva blogy různě starých autorů opačného pohlaví. Zjistíme, v jaké míře …víceAbstract:
The aim of our work is to contribute to the knowledge of the actual state of the active usage of Czech in a specific type of written communication – a blog. The theoretical starting point is knowledge of the stratification of Czech language and the overall language situation, which makes limits of the use of language resources for various types of communication. For an analysis we selected two various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wevbq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Lexikum a terminologie jezdectví v ukrajinsko - českém srovnání
Tetiana DANYLIUK -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová