Srovnání kreativity dětí mladšího školního věku z montessori škol a z waldorfských škol – Lukáš Holešinský
Lukáš Holešinský
Bakalářská práce
Srovnání kreativity dětí mladšího školního věku z montessori škol a z waldorfských škol
Comparison of creativity of children in middle childhood from Montessori and Waldorf schools
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je srovnat kreativitu dětí mladšího školního věku u dvou nejrozšířenějších alternativních škol v České republice – montessori školy a waldorfské školy. Nejprve se práce zaměří na srovnání verbálních a figurálních projevů kreativity žáků montessori škol s žáky waldorfských škol. Následně pak srovná žáky obou alternativních škol podle pohlaví, třídy, vzdělání rodičů žáků a …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to compare children's creativity in middle childhood in the two most common alternative schools in the Czech Republic - Montessori and Waldorf. First, the thesis will focus on comparing verbal and figural expressions of creativity of pupils of Montessori schools with pupils of Waldorf schools. It will then compare the pupils of the two alternative schools according to gender …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b2bmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Vendula Šamajová
- Oponent: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Specifics of management of alternative schools in the Czech Republic and beyond
Vladimír Soukup -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
PROHLOUBENÍ VZTAHU K RITUÁLU A TRADICI SKRZE VÝTVARNOU HRU (MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK) VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ PŘI ZÁKLADNÍ ŠKOLE WALDORFSKÉ A MATEŘSKÉ ŠKOLE ČESKÉ BUDĚJOVICE O.P.S.
Dana MARKOVÁ -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů