Bc. Martin Soldán
Bakalářská práce
Podpora prodeje na internetu
Sales promotion on the Internet
Anotace:
Tato práce se zabývá nástroji podpory prodeje na internetu a možnostmi jejich využití. Práce se skládá ze dvou částí. V první, teoretické části, jsou definovány nejpoužívanější nástroje podpory prodeje na internetu, které současná doba nabízí. V druhé, praktické části, jsou vybrány některé z nich a je provedena analýza jejich využívání u dvou vybraných e-shopů, které se věnují stejnému oboru.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with contemporary instruments of internet sales promotion and its practical use. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part defines the most used internet sales promotion instruments. The second practical part chooses some of them and describes their use in two selected online shops of the same sales interest.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vt61z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Implementace chatbotů jako online podpora prodeje
Lucie Chlubná -
Podpora prodeje se zaměřením na online soutěže
Petra Dobrovolná -
Využití metod klasikace pro podporu online prodeje obuvi
Tomáš POHANKA -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša -
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Filip Fandl -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Robert Zeman