Co-opetition, nástroj strategického managementu – Ondřej Černík
Ondřej Černík
Disertační práce
Co-opetition, nástroj strategického managementu
Co-opetition, a tool of strategic management
Anotace:
Na základě široké škály dimenzí co-opetition, které jsou publikovány v literatuře, je hlavním cílem disertační práce ukázat vhodnost aplikace co-opetition na vybra-né oblasti strategického rozhodování. Jde tedy o představení vztahů a možností nabízených aparátem teorie her, který je v teorii managementu mnohdy upozaďo-ván. V tomto směru se práce vrací k původnímu pojetí principu co-opetition, který …víceAbstract:
Based on a wide range of co-opetition published in the literature, the main objecti-ve of this thesis is to demonstrate the feasibility of co-opetition application to se-lected areas of strategic decision making. The text discusses the possibilities how can a game-theoretical approach help in management theory. It presents strategic and dynamic co-opetition in creating and capturing market value. For …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 10. 2019
- Vedoucí: Magdalena Hykšová
- Oponent: Pavel Štrach, Jana Klicnarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Co-opetition, nástroj strategického managementu
Ondřej Černík -
Koncept efektivnosti v ekonomii blahobytu (Pareto, Kaldor Hicks, Nash)
Vladimír Konvalina -
Existence Nashovy rovnováhy v Cournotově oligopolu
Tereza KRASŇANOVÁ -
Plně spojité vězňovo dilema
David Paleček -
Opakované vězňovo dilema
Hana KRAKOVSKÁ -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Teorie her v podnikové praxi
Václav Malý -
Využití teorie her v marketingu
Alena Pospíšilová