Ondřej Černík

Disertační práce

Co-opetition, nástroj strategického managementu

Co-opetition, a tool of strategic management
Anotace:
Na základě široké škály dimenzí co-opetition, které jsou publikovány v literatuře, je hlavním cílem disertační práce ukázat vhodnost aplikace co-opetition na vybra-né oblasti strategického rozhodování. Jde tedy o představení vztahů a možností nabízených aparátem teorie her, který je v teorii managementu mnohdy upozaďo-ván. V tomto směru se práce vrací k původnímu pojetí principu co-opetition, který …více
Abstract:
Based on a wide range of co-opetition published in the literature, the main objecti-ve of this thesis is to demonstrate the feasibility of co-opetition application to se-lected areas of strategic decision making. The text discusses the possibilities how can a game-theoretical approach help in management theory. It presents strategic and dynamic co-opetition in creating and capturing market value. For …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 10. 2019
  • Vedoucí: Magdalena Hykšová
  • Oponent: Pavel Štrach, Jana Klicnarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78230

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management